Bra jobbat Elin!



Blandat bra och dålid dag detta, men övervägande positivt! Det enda som faktiskt vart negativt var min dunderstora tabbe i morse! Vaknade, kollade på klockan och tänkte: Skönt, jag kan snooza 10 min till, den är bara 7.. Får ett sms av Jennifer, hon säger: Det är lugnt, du kan sova ut den här morgonen, vi har läget under kontroll! Schysst tänkte jag, jag slipper jobba morgonen! Så jag tackar så mycket för det och sen kollar jag på klockan igen! 8:05!! VAD?!?! Aha, då visar det sej att jag försovit mej en hel timme! Samma dag som Jennifer åker till Indien och har typ 1000 olika saker att tänka på!! Piiiinsamt! Och istället för att väcka mej så tar de alla morgonrutiner och kör ungarna till skolan så att jag ska få sova ut! När jag kom upp till huset förklarade jag mej, och bad så hemskt mycket om ursäkt, och Jennifer och Andy var supergulliga! Dom frågade tillochmed om jag var okej och inte på väg att bli sjuk eller nåt!! Men det var fortfarande pinsamt! Så jag åkte och handlade på förmiddagen när jag egentligen var off..

Över till dom roliga sakerna! I övrigt har dagen flytit på som rinnande  vatten och jag har mestadels bara haft Tea och Julia, hennes vän.. Och dessutom har solen skinit och det har vart så varmt att man kunnat gå i bara en tröja :) På förmiddagen postade jag också ett brev till ........! Hemlig person! Nu ska jag kila upp till huset och träna lite i gymet..



Jag unnade mej en Kaffe latte och en bagel med cream cheese på Noah's bagel till frukost! Satt ute i solen och bara njöt (efter att jag handlat)



Tea och jag stannade vid en lekpark medan vi väntade på hennes kusin Kai-Kai. Mycket uppskattat! Sen åkte vi vidare på dans klass som också är en av favoritaktiviteterna!



Pojkarna åt kvällsmat hos sin kompis så det var bara jag, Tea och Andy vid middagen ikväll. Vi myste till det och skrev en Meny, och det var såklart Tea som bestämde vad vi skulle äta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0