Fredag / Överraskning!



Har jag sagt att min värdmamma är bäst? Idag överraskade hon mej med en manikyrtid på Pinkies! Eftersom jag jobbade lite längre på förmiddagen var jag off redan vid 4:30! ooooh! I ca en timme satt jag där och bara njöt! En fransk manikyr är dessutom ganska billigt här, bara 22 dollar + tip (dricks), så det kan nog hända att jag går dit igen.. Väl hemkommen bestämmde jag mej för att testa våran Hot Tub, en slags jacuzzi utomhus. Inga problem, Andy fixade igång den och jag gjorde iordning frukt att ha med mej.. Tänkte dessutom slå på stort en fredagskväll som denna, och slå på lite musik vid hot tuben (Ja, vi har högtalare utomhus, vid poolområdet...). Dessutom skulle Josefine komma över. Det vara bara ett litet krux, nämligen att vattnet vägrade att bli varmt! Så där gick mina drömmar om ett varmt, långt bubbelbad åt skogen! Anyway, Josefine kom över ändå och vi satt och pratade i flera timmar :) Hon bor alldeles i närheten här så det blir nog att vi träffas fler gånger, en riktigt rolig tjej ;)

Love E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0