Freeedag



Freadens jobb avslutades på en mexicansk restaurang i Lafayette tillsammans med lilla trollet Tea och Andy.. God mat och en rolig/trevlig middag.. Nu är musiken på och hot tuben är på uppvärmning. Om 15 min kommer brudarna och vi ska bubbla! Ojojoj.. :D Bra fredag detta.. Hoppas på att jag kan åka och shoppa i morrn, men jag har ingen bil.. Vi lämnade in den nu ikväll för bromsarna är jättedåliga och jag vill inte köra med dåliga bromsar! Förhoppningsvis får jag tillbaka den i morrnkväll! USA utan bil är inte så kul..

Och i morrn kommer J hem!!! Även om det vart en bra vecka då alla överlevde, ingen är skadad och inga större missöden skett så ska det bli skönt! Ska ge henne en stor kram! Min värdmamma!



Tea på mexicansk restaurang. Den ungen äter i stort sett vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Annika Svensson

Hej Elin vi läser din blogg med spänning:). Hanna är väldigt sugen på att åka iväg när hon blir äldre. Igår när vi satt i bilen och pratade om dej och ditt "aupairande" så säger Hanna överygande att det finns nog ingen som inte skulle tycka om Elin så det skulle nog blivit bra vilken familj hon än kommit till å jag kunde ju bara hålla med. Hoppas att du har det bra!! Kramar

2010-12-11 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0