Jennifer ar hemma, sa skont! :)



Jaha, idag kom Jennifer hem och alla var glada och nojda. Tack vare alla presenter (och det faktum att deras mamma var hemma igen) var barnen fulla energi och jag var lite orolig over hur jag skulle klara kvallen. Borjade jobba vid 5 och nu ligger barnen sa snallt och sussar. Dock fick jag ryta i ordentligt for att de skulle ga och borsta tanderna och gora sig iordning for natten. Nar jag sedan bad om ursakt for det sa Coop:

-Det ar lugnt Elin, alla vara au pairer skriker pa oss. Men du skriker inte sa mycket som de andra!
Nar jag precis stangt dorren ropade han pa mej igen.
-Iiilin! (De uttalar mitt namn sa..) What do you wan't for christmas?
Jaga bara: Hmm, jag ska tanka pa det till i morgon, okej?
-Okej, for jag ska saga det till mamma sa hon kan kopa det till dej..
Hihi, sa sota! Och nar jag last en bok for Tea sa hon:
-Can you rubb my back? (kan du klia mej pa ryggen?)
Det var ocksa saaa mysigt! Mina barn AR mysigast!


Inte bara barnen fick presenter utan aven jag! Jag fick en parfym och tva hudkramer av market Bvlcari som luktade supergott!


Dessa blommor fick Jennifer i present av sin mamma. De vaxer bara pa Hawaii sa dom far skicka efter dom (formdligen ganska dyrt:S) Men som Jennifer sager:
-Dom varar for evigt och dom ar inte lojligt dyra sa det ar vart det! ;)



Jag lyxade till det med kottbullar och graddsas!

Mina 35 min av traning i gar gav resultat. Jag korde ett program som koncentrerade sig pa ben och rumpa, och jag sager bara att det var tur jag inte korde mer an 35 min! Da hade jag inte kommit upp ur sangen i morse. Har san forskracklig traningsvark sa det ar lojligt! Det kanns i varenda steg och alla dessa trappor ar galet! Att boja pa benen ar nastan omojligt :) Men jag ar glad for da vet jag, som sagt, att det ger resultat!

Har kommer nagra bilder fran hot tuben igarkvall..


Elin, Josefine, Caroline


Caroline, Josefine, Elin


Madeleine, Elin, Caroline

Dags for en film i bion med chocklate chip cookies och en cola. J och A kommer nog inte hem an pa ett par timmar eftersom de ar pa julfest inne i SF. Over and out. E

Kommentarer
Postat av: Per Lundberg

Harligt att lasa Elin, men du - vart tog alla prickar och ringar vagen?

2010-12-12 @ 20:38:13
Postat av: Anonym

Känner igen blommorna från Hawaii.

2010-12-12 @ 23:14:16
Postat av: mamsen

Gôtt med hot tuben!!!

2010-12-14 @ 08:53:46
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0