Now I could die happy!



Jaaaaaaaa! En snabb uppdatering så här på förmiddan! (Klockan är 10:30 här!) Åkte till safeway en snabbis när jag släppt av Tea på skolan.. Och gissa vad jag hittade! Bearniesås!!! Jag säger som barnen: Now I could die happy!!



Vi har ju Knorrs bearniesås i Sverige också, så jag har mina förhoppningar om att den kommer vara perfekt!!



Frukost



Här i USA kör jag en minivan (Jag kan inte fatta anledningen till att den kallas "mini") Men den är bra när man kör efter "störst först"...


Kommentarer
Postat av: Anette

I Boston kör man snyggast först, vilket innebär att jag alltid går före alla andra ;)

2010-12-04 @ 01:48:21
URL: http://morimalive.blogspot.com
Postat av: Liselott

Bearnaise - Blää! Hihi, smaken som baken! Så kul att följa dej på ditt äventyr! Verkligen en minibil...

2010-12-04 @ 22:59:30
Postat av: Sandra :)

Haha, borde kanske läsa hela din blogg innan jag kommenterar nästa gång, inte ett inlägg i taget :) Men nu fick du mer att läsa ;)

2010-12-06 @ 10:39:02
URL: http://sandrasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0