Onsdag 3:30pm



Jahapp.. Från 12 igår till 12 idag (alltså 24 timmar) sov jag 20 timmar. Man kan ju tycka att jag borde känna mej bättre nu... Och de gör jag väl iof. När jag vaknade för tre timmar sedan kom Jennifer ner till mej i poolhuset med nudelsoppa, toast med cream cheese, soda och vindruvor! Så gulligt :) Jag har bara legat i sängen sedan dess och försökt friskna till.. Fått ett och annat utbrott på Skype också som vägrar att fungera. Nyss paltade jag på mej lite kläder och släpade mej upp till huset för att få tag i lite mer mat (att jag fakstiskt var hungrig ser jag som ett friskhetstecken). Mötte Andy i köket och detta var vårat samtal:

A- Hi E! You look great!!
E- Ooh, thanks! (Nervöst skratt)
A- You look much better than yesterday, now you are smiling, laughing, and you're not having a hard time keeping your eyes open!
E- I feel much better, and I'm even hungry and that's a good sign!
A-Awesome, that's a really good sign!

Hahaha min värdpappa är så rolig ;) Jag gillar verkligen att dom seriöst kallar mej E, det får mej att känna mej som en rockstjärna. Hemifrån är jag van vid Björkis, Bjorkis, Korkis mm..... Inte för att det är något fel på Björkis, men det finns ju andra namn smeknamn man kan disskutera.....

Precis när jag skulle gå tillbaka till poolhuset kommer Jennifer spingandes mot mej med något i handen. Jag hade fått både ett paket och ett brev på posten! Paketet var från Liselott, Jan-Erik, Johan & Emma, Anna, Daniel & Ester och brevet var från Hanna, Per, Linnea och David!!! Tack tack tack! Ni anar inte hur mycket det betyder för mej<3 Mina underbara kusinfamiljer!! Andy fick öppna den bruna kartongen (paketet) åt mej eftersom jag inte visste om innehållet var inslaget eller inte.. men det var inslaget!!!! Så nu ligger det paketet i tryggt förvar under julgranen tillsammans med det paketet som är från mor, far & bror! Jag längtar till julafton!!















Älskade familj och släkt! Jag älskar er alla och saknar er! <3

UPPDATERAT:

En rolig sak om min värdfamilj! Jennifer och Andy, mina värdföräldrar är två helt underbara och olika människor. Olika, hur menar du nu tänker ni.. Med underbara menar jag att dom är helt toppen, man kan prata med dom om vad som helst, dom är roliga, snälla, godhjärtade, mäktiga (med dubbel betydelse ;p) och dom hjälper mej alltid om jag har problem.. Och det är nu vi ska snacka om vad jag menar med olika... Till exemepel: Nu ikväll så frågade jag Andy hur planen för julfirande ser ut de kommande dagarna. Jag borde ha lärt mej vid det här laget att det faktiskt var helt galet att fråga honom, eftersom han har noll koll när det gäller frågor som rör planering och barnen. Om barnen inte är hemma och jag frågar vart dom är får jag svaret: Ingen aning! Undrar jag vart det finns rena lakan är svaret detsamma. Ikväll, två dagar innan självaste juldagen har han ingen aning om vart vi ska vara eller när, med vilka vi ska fira mm.. Det är Jennifer som är den som har koll på allting, planerar veckoscheman, bestämmer när, var och vilka barnen ska leka med.. Hon planerar alla middagar, alla partyn, julfirandet ALLT (helst så långt i förväg som går)! Däremot, har jag problem med iPhonen, datorn eller tv:n, kan jag glömma att fråga Jennifer. Vi är båda två lika obotligt okunniga när det gäller tekniska saker. Jag har hört talas om att vi har en lista där vi (jag och Jennifer) ska skriva ner allt som inte funkar så att Andy bara kan bocka av när han lagat det (har dock inte använt den än) ;) Hur galet är det? När jag precis kommit hit och vi skulle ordna med internet på min dator så krånglade det jättemycket, men Andy löste alla problem.. trots att min dator var inställd på svenskt språk och jag inte visste hur man ändrade det!!! Andy = teknikfreak, Jennifer = planeringsfreak.. Dom är toppen helt enkelt :)

Lite enkla funderingar sådär på onsdagskvällen.. Nu blev jag osäker, det är väl onsdag? :S
Jaja, jag känner mej mycket bättre än för 6 timmar sedan, nästan helt frisk så i morrn blir det jobb igen :)

xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0