Onsdag (^o^)



Hemkommen från Murphys och jag säger bara: Home sweet home! Har haft tre toppendagar men känslan av att komma hem till poolhuset (och resten av mitt hem) igen var... underbar :) Innan vi åkte från Murphys tog sej några av ungarna ett dopp i hot tuben :)



Väk hemma hann vi bara in och vända i dörren innan jag tog pojkarna och åkte till Target för att lämna tillbaka cyklarna de fick i julklapp och byta till nya med växlar.. Hittade tillslut några som passade i en lite dyrare cykelaffär i Lafayette :) Pojkarna var nöjda!



Det är konstigt vad man förändras här borta.. Jag är nästan lite rädd för vilken person jag kommer var när jag kommer hem! Till middag idag provade jag Sushi!! Ni som känner mej förstår vad jag menar med att förändras. RÅ FISK! Det som skrämmer mej är att sist jag åt sushi fick jag typ kväljningar och höll på att spy, den här gången åt jag det och tänkte typ att: Ja men det var ju inte så farligt!!! Shit... I morrn måste jag ha kött.

Efter middagen hade vi en jättemysig stund framför öppna spisen. Tea låg utslagen tvärs över mej och jag kliade henne på ryggen och pojkarna och Andy byggde med de nya magneterna som tomten lämnade här (Jennifer satt som vanligt fastvuxen vid sin dator). Sen grillade vi marshmallows och knaprade choklad (vilket lockade fram Jennifer) och lyssnade på musik tillsammans.. Sooo coooosy! ♥

Avslutade dagen med 45 min i gymet, svettigt och gött! Nu är klockan alldeles för mycket, så det återstår bara att säga natti natti!

Dagens kommentar från Jennifer:

-I'm so messy! I'll screw this up soon!

Tre favoritord:

Jennifers tre mest använda ord: Planera (I'm planning this special week in july next year...), säkerhet (we loooove to be safe, security is important!), Speciell (Today is a speeeecial day, we're gonna do a speeecial thing.. mm mm)
Teas tre mest använda ord: prinsessaMissy (hon kallar alla för missy), you'll see (man får det som svar på varje fråga. t ex: Vad vill du ha till lunch? You'll see...... plus att hon lägger på sitt gulliga smile efteråt)
Elins tre mest använda meningar: That is nooot okay, listen to me!, Pardon me, I didn't understand that, can you say it again?.

Sweet dreams..


Kommentarer
Postat av: mamsen

Sushi!!! Du börjar bli vuxen! Love you!

2010-12-30 @ 11:01:31
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Per Lundberg

Sushi!? (Det åt jag och Hanna i dag förresten) Då tar du sill nästa gång det serveras också?

2010-12-30 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0