Tisdag / Det rullar på



Som sagt, det rullar på! Idag var jag ledig i 5 timmar, från 8:30-1:30. Såå skönt! När jag skjutsat Téa till skolan åkte jag hem, fick med mej en stor latte (som Andy såklart gjorde) ner till poolhuset och skypade lite med min underbara mor.. DOM HAR BOKAT FLYGBILJETTER! Den 12 juli landar Ma, Pa och Bro på SF flygplats! Kan knappt fatta det :P Blev totalchockad :D Efter datorn gjorde jag 40 min work out i gymmet, tog en varm dusch och lagade lite mat.. Vid halv två började jag jobba igen, åkte till Safeway och plockade upp prinsessan. Sen storhandlade vi och jag fick värdens utskällning av kärringen (ursäkta uttrycket, men hon var faktiskt en sån!) som stod i kassan, bara för att jag inte hade något safewaykort och inte kunde nummret!! Argh! INTE okej.......

Homework club på biblioteket, sen hem, käka snacks, lite poolhouse play med nya iPaden, laptopen och lite pyssel.. Till kvällsmat lagade jag Flygande Jacob med ris vilket blev en succé (tack Nättan för tipset)! Andy äääälskade maten och Jennifer som var borta på middag med världens mäktigaste kvinnor fick inte ens smaka, för vi åt upp allt! Fyra portioner!!! (Barnen åt inte, de käkade fiskpinnar :P) S.U.C.C.E.S.S! Kvällen tillbringades i teatern med några avsnitt Chuck och The Closer..



Sveeeeeerige!!! Längtar nåt enormt till lördag, svensk julmarknad och IKEA!!!! Kan det bli bättre?

Godnatt USA och godmorgon Sverige! Love E


Kommentarer
Postat av: Susanne Larsson

Hej Elin.Du verkar ha det roligt på ditt nya jobb.Här hemma i sverige är det kallt.När jag kom till jobbet i morse var det-22 grader.Tack för det fina student kortet.Det var jätte fint.stora kramar från din mammas kusin Susanne med familj.

2010-12-01 @ 17:47:50
Postat av: Lovisa

Så roligt att läsa om hur du har det!! Måste bara säga att jag var på den där julmarknaden förra året (lappen såg exakt likadan ut då), vi hade ett bord där med konsulatet så jag var där hela dagen. Om du pratar med dom får du hälsa från mig! Så sjukt mycket folk kommer det, men jätteroligt att vara patriotisk så här i jultider! Ha det så bra i underbara SF!!

Kram, Lovisa

2010-12-02 @ 20:32:00
Postat av: Camilla

Den där var vi också på :) Riktigt mysigt!!

2010-12-04 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0