Tisdag / Relax



Blev en lugn och avslappnad dag för mej idag.. Familjen åkte till backen (i regnblandad snöstorm) och jag valde att stanna hemma och bara relaxa.. Så jag har sovit, läst en bok, skypat med vänner, badat hot tub i 1.5 timme och jobbat sammanlagt en timme på kvällen. Kay och Dave firade 47-årig bröllopsdag idag så vi hade lite firande här på kvällen med god mat och grejer. Två barnvakter var inhyrda så  jag behövde bara se till att alla ungar fick mat och sen köra iväg dem till vårat andra hus som ligger härintill..

En av de underbara sakerna som hände igår:
När vi klivit av liften på toppen och alla är redo för ett nytt åk så vänder sej Kai-Kai, 5 år runt mot oss och säger med stooooor inlevelse:
-See you later, suckeeeeer! var på hon vänder sej om och susar ner för backen i en väldans fart! Så sött :)



Kai-Kai ♥



Det tog Andy ca 20 sekunder (om inte mindre) att ta sej mellan våra två hus, och så här såg han ut efteråt.
Sa jag att det regnade idag?

Men hot tub i regnet var myyys! (Mamma och pappa, jag tycker verkligen att vi ska investera i en!)

Så mycket mer finns inte att berätta så jag kör ett litet bildregn från julhelgen...







Playing with the kids



The nutcracker på San Francisco Ballet, love it! ♥



Uppklädda och söta ♥



Miley och Coop på självaste julafton, den 24 december :P



Devon och Samie



E



Jennifer



Provar min nya illrosa scarf som jag fick i julklapp av lilla sessan..



WOW, vi fick cyklar!



TACK MORMOR!



Mina stiliga pojkar :D ♥





Tea och Kai-Kai



Cooper



Landon fick maskar i julklapp. Från sin mormor ;)



Den 24 avslutades med picknick på golvet i köket. Om jag inte minns fel åt vi krabba och cesarsallad.



Nyvakna och ivriga att öppna mer julklappar på morgonen den 25:e...



Andy fick en tavla med barnens fötter på. Han var glad!



Claudia och jag, vi var också glada!



Sessan i den nya klänningen hon fick av mej i julklapp. Hon äääälskade den!

Love and good night! Nu ska jag somna till ljudet av regnet. Blir inte alls svårt!


Kommentarer
Postat av: fisen/clara

det ser ut som du har det kul :) barnen är så himla söta:) puss puss <3<3

2010-12-30 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0