Alldeles för tidigt, men ändå försent!



Idag klädde vi granen. Julgranen. Den första december, alldeles för tidigt, och ändå för sent! Hemma i Sverige brukat vi ta in och klä granen den 23, dagen innan julafton.. Så vi är lite tidiga här.. MEEEEN! Vi är också sena, eftersom familjen Smith/Aaker normalt sett brukar ta in granen så fort thanksgiving är över, vilket innebär att vi är sex dagar sena.. hmm?!

Anyway, vi åkte til granskogen som ligger mitt inne i Lafayette och egentligen inte alls är en granskog utan ett ställe där som säljer granar. Man kan till och med få hemkörning........... Sen åkte vi hem och klädde den :) En bild säger mer än tusen ord så jag tänker inte mala sönder denna dagen. Enjoy!



Min provisoriska adventsljusstake! Hoppas på att hitta en annan, eller åtminstonde något att piffa upp den med, när vi åker till IKEA på lördag eller söndag!



I granskogen!






Mina värdföräldrar, Jennifer och Andy!



Som vanligt lyckas jag göra ett asgarv mitt under bilden!





Coop :)



Söta, underbara Téa!















Jag älskar den här bilden, & jag älskar den här familjen!


Kommentarer
Postat av: Anja Johansson

Sitter här med en liten tår i ögat....Det ser så mysigt ut,är så glad för din skull Elin. Kram

2010-12-02 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0