Weekeeeeeeeeend!!!!! :D



Toppendag! Hämtade ungarna från skolan vid 12, fixade lunch, sen stack jag ensam iväg och handlade i en timme, så skönt att vara lite barnfri ;) Hem igen och ungarna lekte själva medans jag och Andy körde Rockband, jag fick 100% på medelsvår sång!!! Andy fick 99% på medelsvår gitarr och det är förmodligen svårare med gitar än sång så han är verkligen grym! Kalas! Sen har jag tränat i gymet och duschat, och nu åker jag och plockar upp Josefine! Dags för manikyr och sen förmodligen cheescake factory och en bio!! Äntligen fredag, äntligen helg!!! :) Blir kanske en uppdatering senare inatt när jag kommer hem :) xoxo



Andy & Tea spelade ett av Teas egenpåhittade spel - på mattan i Andys arbetsrum! Så gulligt :)



Sen joinade Cooper.....



..och Devon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0