5 dagar kvar i Sverige!



Julbord igår med familjen var toppen! Idag är det snöstorm och det var ett äventyr att ta sig till tandläkaren i morse. Snorhalt är ordet! Väl hemkommen utan några dokumenterade hål skulle jag direkt sätta igång att packa.. och jag sitter fortfarande vid datorn trots att jag kom hem vid 9 och nu är klockan 11:50 typ... :@ Fy dej Elin! Men men. Har precis mailat med tre tjejer som ska åka samma dag som mej och med samma flyg!!!! Hur toppen är inte det?? Vi har bestämt att vi ska träffas och checka in tillsammans på flygplatsen, vilket har gett mej en väldigt skön magkänsla.. SKÖÖÖÖNT! Nu har man några andra att snurra runt med på flygplatsen i Frankfurt.. :P

Nu ska jag göra det. Jag ska börja packa nu!!





Brorsan är konstig, han käkar inte bruna bönor!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0