Första "riktiga" jobbdagen!



Första ”riktiga” dagen och det gick faktiskt riktigt bra! Så här såg dagen ut:

7:15 Börjar jobba, väcka Coop som fortfarande sover, fixa frukost, borsta tänder, packa väskor.
8:05 Åker hemmifrån, släppa av pojkarna på deras skola vid 8:20 plocka upp Julia och släppa av henne och Téa på deras skola ca: 8:40
8:45 Ledig
11:45 plocka upp Téa Sloane och Julia på skolan, playdate hos oss (barnen leker, jag och Claudia pratar och fixar lunch)
2:30 Plocka upp pojkarna på skolan, åka till biblioteket för homework club.
4:00 Poolhouse play (Läsning, pyssel, iPad och laptop)
5:30 Pyjamas på, fixa middag.
6:30 Slutar för dagen

Ja, så kommer mitt följande år se ut, med några undantag här och var..

Efter jobbet idag planerade jag att göra lite work out i gymet, men Caroline ringde och frågade om jag skulle med till Berkely och fika med henne, Josefine och Madeleine.. SJÄLVKLART! Och nu har vi storartade planer inför helgen!!! Vi har hört ryktas att det ska vara en S.v.e.n.s.k julmarknad inne i SF så vi ska dra dit!! Hoppas på lussekatter och andra svenska juliga saker.. Inte nog med det, sen drar vi till IKEA, min första gång! Jag måste köpa en adventsljusstake och chokladkalender. Och glögg och pepparkakor. Kan inte släppa att jag missade första advent!! Hrmpf!

Och förresten, jag har börjar prata med mej själv på engelska och tänka på engelska. Och när jag käkar ihop med familjen eller gör något annat med dom och alla pratar på engelska så känns det helt naturligt. Hmm.....



Backiga SF



Min prinsessa!




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ljuvlig!

2010-11-30 @ 10:04:49
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0