Många tårar....



Vart en jobbig helg. Mycket tårar.

I söndags hade vi hej då-kalas här hemma med hela släkten. Jobbigt, jobbigt.. Ni kan ju gissa om jag grät. Vi åt massa mat, käkade efterrätt och kakor och det var riktigt trevligt. Somnade i sängen med min lilla tvåveckorskusin och det va bara sååå mysigt! Missade hela kakfikat me det var det värt. När det var dags för alla att åka hem kom tårarna. Tyckte ändå att jag klarade mej rätt bra!

När min underbara kusin Johan, 6 år, skulle åka kom han med några bra kommentarer och tips.

-Vi ses om ett år Elin! Jag kommer sakna dej!

Sen vände han sig om och gick ut genom dörren... Plötsligt sticker han in huvudet genom dörren igen och utbrister:

-När du lyfter och landar (med flygplanet), håll för öronen! Annars gör det ont!

Det roliga i den här historien är att han aldrig har flygit med flygplan :P Hahah, jag älskar min släkt! <3

Sent på kvällen (pga tidsskillnaden) skypade jag med "mina" barn. Det flöt på bra och kändes riktigt skönt faktiskt! Hade inte förberett mej något och tänkt ut frågor och så, men de gick fint ändå.. Vågade mej t o m på att skämta lite med Andy (min värdpappa) och barnen.

Idag ska jag till banken och växla dollar, till hemmabutiken och köpa en adapter och kanske vakuumpåsar. Har dessutom träffat en tjej på facebook som reser samtidigt som mej, med samma flyg! Vi ska träffas på flygplatsen och checka in tillsammans så vi får sitta bredvid varandra! Känns väldigt bra.. (Tråkigt att hamna mellan två tjocka, tråkiga gubbar i nio timmar :P) Efter Au pairskolan i NY ska hon till LA och det är ju iaf på samma sida kontinenten som mej. (Till skillnad mot några andra nötter jag känner som kommer bo nästan 600 mil bort.. <3 )

I kväll ska jag och mamma på spinningpass på hälsocenter. Efter det ska vi fira jul tillsammans med pappa. Vi ska käka julmat och lyssna på julmusik. Kommer bli bra!




Trötta kusiner. Elin och Ester!



Kusin Johan!



Farmor! <3



Farfar!



Mormor!

Nu är det bara 6 dagar kvar hemma i Sverige och jag säger som min smarta sexåriga kusin: Vi ses om ett år! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0