Nuuuu duu!



Sista kvällen i Sverige.. Väskorna är packade (äääntligen) och allt annat är fixat, hoppas jag.. Har en mysig hemmadag med familjen. De senaste dagarna har jag tillbringat tillsammans med familj, släkt och vänner vilket har varit både roligt och fullt av tårar.. Trots att det gör ont att säga hej då till alla har jag inte riktigt förstått än att jag faktiskt åker i morgon. Jag åker i morrn, och kommer hem om ett år! Hur sjukt är inte de? Vet inte när jag kommer kunna blogga nästa gång, eftersom vi ska till Au pairskolan på Long Island. Har hört att man kommer ha tillgång till internet, men med tanke på att man kan få jetlag och att dagarna på skolan är långa och fyllda med saker så kanske jag inte orkar skriva igen förrns jag är i SF...

Hela morgondagen kommer bestå av resa och tis-ons av lektioner.. På torsdag bär det av in till NYC för att träffa mina brudar Bowenius och Nättan.. Ska bli så otroligt roligt att äntligen få träffa dom igen!!!! Även om det bara är för 6 timmar, innan jag drar vidare till min familj! Jag uppdaterar er så fort jag kan och orkar..

Tills vidare:

Vi ses om ett år vänner!!


Kommentarer
Postat av: Fam Björk

Lycka till med allt !!! det kommer att gå bra ska du se!!! Sverige kommer inte att vara sej likt utan dej på ett år Elin.....och inte USA heller för den delen!!! vi saknar dej redan...

2010-11-14 @ 21:04:09
Postat av: Maria Johansson

elin, my dear friend!! I wish u a safe flight and a good trip over seas!

Hope we speak again soon and I hope you get a great week at the school before u go to SF and yor hostfamily!!

Can u please give NYC a kiss from me?? ;)



Lots of love!

2010-11-14 @ 23:03:16
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0