Pust.



Idag har jag jobbat på VB och uträttat en massa ärenden.. Nu är de sista papprena inskickade till Cultural Care, och jag har äntligen fixat det sista pappret jag behöver för att få mitt visum. Detta är vad som behövs:

x DS-160 confirmation page
x DS-2019 (Sevis & J-1)
x Färgfoto (finns 100 regler för hur de inte/får se ut)
x Giltigt pass
x Frankerat kuvert
x Kvitto på inbetalning av visumavgift
x Personbevis 120

DS-160 är ett eeeenormt formulär man ska fylla i på internet. Sen är dom skitstränga med att de inte får vara något fel över huvud taget, så nu är jag supernervös för att dom inte ska godkänna det :S

I morrn 17:32 åker jag och mamma med tåget till Stockholm. Sedan sover vi i min farbrors lägenhet och på onsdag har jag tid på ambassaden! Håller tummarna för att allt går vägen så att allt är klart inför USA!!!!

BARA 13 DAGAR KVAR I SVERIGE!!!!!!



Underbara Tea Sloane! (Längtar så jag blir knäpp efter att få träffa "mina" barn :P)
Nu ska jag fördriva tiden med ett avsnitt Gossip Girl. Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0