Resångest...



Igår hade jag ångest. Riktigt stark otäck ångest inför att åka till USA. Jag ville inte. jag fixade det inte. Där låg jag, ynklig, sjuk, i min säng och kunde inte ens ta hand om mej själv. Mamma fick komma med yoghurt, välling och te, det var det enda jag fick i mej. Jag kunde inte ens fixa min egen mat. Och så tror jag att jag ska fixa att åka till andra sidan jorden och ta hand om tre barn, leva i en annan familj och med en helt annan kultur. Inte känna en enda människa. Jag var rädd.
Idag är det bättre. Jag äter fortfarande välling. Pulvervälling. Men idag gjorde jag den själv. Den blev klumpig. Och trots det känns det bättre. Jag tror jag kommer fixa det här.


Kommentarer
Postat av: Fia

Det fixar du! Har följt din blogg ett tag nu och du verkar SÅ taggad :) allt kommer kännas mkt bättre när du tagit steget utifrån hemmet och sitter på flyget, tro mig jag vet ;)

Stort lycka till!

Ser fram emot att läsa om dina äventyr..

2010-11-12 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0