Söndag



Tackar och bugar för alla fina kommentarer! Ni gör mej ännu säkrare på att jag gjorde rätt som åkte hit! Ni är underbara allihop!!! Nu sitter jag i poolhuset och mumsar marabouchoklad! I morse vaknade jag vid 8, tog en snabb dusch och stack sedan upp till huset för lite frukost.. Vid 9 åkte jag, Jennifer och ungarna till presbyterian church och gick på en gudstjänst. Liknade dom svenska gudstjänsterna ganska mycket faktiskt! Sen har jag mest bara flutit runt här hemma (!), fixat med min tvätt, käkat, pratat med jennifer och Andy, lagt in musik på iPhonen och fotat lite. I em/kväll ska jag och Jennifer ha det första fireplace meeting och prata om veckan som kommer, mitt schema, frukost/lunch/snack-rutiner mm. Ikväll ska jag förmodligen hänga med Caroline, Madeleine och Josefine, tre svenska au pairer i området. Vi ska nog åka till cheescake factory och käka (hoppas dom har god cheescake). Nu ska jag lägga mig i soffan, blunda och lyssna till musiken som pulserar ut ur högtalarna i poolhuset. Måste försöka förstå att jag faktiskt är här, i Lafayette, i USA!!

Love



Shopping på Target med Jennifer



Tea Sloane



Jennifer



Det stora huset





Mitt poolhus!!! :D


Ps: Måste bara tillägga att familjen är helt underbar och att de är jättesnälla mot mej!!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Hur var Target nu då tyckte du??

oo ja blir fruktansvärt avundsjuk på dej när du ska till cheesecake factory.. chokladcheesecaken, MUMS!!



älskar även deras lax o tortillachipsen me guacamole :)



Puss!!

2010-11-22 @ 15:14:26
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Erik Björk

Tycker att det ser lite stökigt ut i poolen ;) hahaha ha det gött...

2010-11-22 @ 16:50:55
Postat av: Anja Johansson

Elin!

Låter som att Ditt äventyr har börjat bra,

Amerikanskt, stort och spännande :)

Här hemma kör vi snöstorm och pepparkaksdeg idag.

Din gamla lärare sitter här bredvid och hälsar :)



Kramen

2010-11-23 @ 22:33:20
Postat av: Sara

vilket hus du bor i :D

2010-11-24 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0