Telefonsamtal



Fick precis ett telefonsamtal från Jennifer, min underbara värdmamma.. Vi snackade en stund och det känns bara bättre och bättre! Flöt på fint med engelskan också! :) Ska kila iväg till sängen nu och se till att få sova några extra timmar inatt.. (klockan är 9:50pm nu och lektionerna börjar 8:15 i morrn bitti.) Var vaken nästan 24 timmar igår, förutom lite slumrande på flyget, så det kan behövas. Lektionerna idag har hållit på från 8:15am till 6:00pm.. I min klass har vi en superrolig lärare som heter Tara, jag garvar hela tiden åt henne. (Kan bero på att jag är lite trött, fast jag tycker ändå att jag klarat tidsskillnaden bra, knappt kännt av jetlaggen :P) På lek¨tionerna har snackat om massa olika saker, typ mat, sjukdommar och hygien. I morrn ska vi få snacka med en police officer :P I övrigt kan jag meddela att skolan är hemsk och maten är hemsk. Men jag äter ändå, annars skulle jag ju bryta ihop och bli jättesur, ni vet hur jag blir om jag inte får mat! ;) Har snackat med Bowenius och Nättan också och vi planerar att vi ska ses vid apple store i NYC på torsdag.. Det läskiga är att min mobil inte fungerar, så jag kan inte ringa dem om jag av någon anledning inte skulle hitta dom när jag går av bussen :P Men det löser vi nog! Nu måste jag sova!!!!



NYC with best friends on thursday!


Kommentarer
Postat av: Lars

Concrete jungle where dreams are made of,

Theres nothing you can’t do,

Now you’re in New York,

These streets will make you feel brand new,

The lights will inspire you,

Lets here it for New York, New York, New York

2010-11-17 @ 07:03:24
Postat av: Maria Johansson

haha låter bra elin!

om du inte hittar i NYC, se till att norpa en karta o håll den åt rätt håll.. SEn äre bara fråga! alla vet ju var applestore ligger! :)



good luck o ha kul!!

2010-11-17 @ 14:56:25
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Erik Björk

Låter skitkul :) Du kommer fixa detta galant Elin!!! ta det lugnt med polisen bara ;) hahaha....ha det gött :)

2010-11-17 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0