Tisdag / Andra jobbdagen


Dagen i punktform:

x 7:30 Frukost med ungarna, Andy gjorde en ljuvlig latte till mej
x 8:30 Körde Tea till skolan
x 9:00 Tid med Coop och Dev. Läsning och pyssel
x 11:00 Fixade snack och lunch med Coop, bakade cornbread (mums)
x 12:00 Till Thorntons och Claudia på playdate
x 2:30 Dev tillbaka från ögonläkaren,
x 3:00 Bowling med alla fem barnen
x 5:30 Off

Nu vilar jag lite poolhuset innan jag ska kila upp till huset och letar reda på nåt att äta..



Ljuvliga mat! Gjorde min egna mat häromdagen! Äkta potatis, kyckling, tsatziki, sallad!!



Igår var vi på Lawrence hall of sience, detta är utsikten från parkeringen.. (SF)





Rockband



På väg till bowlingen! Jag visste att Sf skulle vara backigt, men inte på det här viset!







Bowling!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänk att få spela bowling på arbetstid:-)!!!!

2010-11-24 @ 09:36:38
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Potatis oxå, wow!

2010-11-24 @ 09:38:45
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0