Torsdag/Älskade vänner



Blir bara ett kort inlägg i dag, med ett urval av bilderna från NYC-turen idag. Jag mötte upp Nättan och Bowenius vid Central park och sen hade vi 4 underbara timmar på oss att ta igen de 4 månader vi varit ifrån varandra. De fyra bästa timmarna på väldigt vääldigt länge! Vi käkade på Applebee’s, bytte presenter, shoppade och strosade runt på Manhattans gator. När vi hade sagt ”Vi ses” till Nättan och lämnat henne vid hennes buss gick jag och Bowenius till Starbucks och tog en islatte. Min buss tillbaka till skolan gick 8:30 och vi hann dessutom köpa donuts innan det! En väldigt lyckad eftermiddag/kväll! Vi skrattade, vi grät, vi kramades och jag pussade tom Bowenius! Jobbigt att skiljas åt på kvällen, men det vart det helt klart värt, för att få träffa två av mina absolut bästa vänner! <3 Jag älskar er tjejer, och vi ses snart igen! <3






<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3









Fick en present av Nättan. Inuti detta kuvert ligger fyra småkuvert med en rubrik på. De som hade rubrikerna "Vikt" och "Allmänna guidelines" fick jag öppna och läsa direkt. De två andra ska jag spara och "öppna när det behövs", som nättan sa. De kuverten hade rubrikerna "Kärlek" och "Hemlängtan".. TACK, den här presenten betyder mycket mer för mej än om du köpt något till mej! <3



Inne på M & M's :)







Brudar jag kommer sakna er!






Empire State Building

I morgon beger jag mej ensam iväg till San Francisco! Hoppas på en lyckad flygtur och att jag inte villar bort mej på flygplatserna... Sen är det ääääääntligen dags att träffa MIN VÄRDFAMILJ! Wish me luck! Bye from America


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så härligt att se er tjejer tillsammans igen!Njut i solen för här blåser småspik! Lycka till med resan till SF idag. Det kommer gå bra! Love you!

2010-11-19 @ 09:53:35
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Hanna & Per

Roligt att läsa om hur det går för dig. Det var en jättegullig och omtänksam present du fick av tjejerna! Lycka till Elin!

2010-11-19 @ 18:07:03
Postat av: Spyy

Ja antar att ja får skylla mej själv för att ja lipar fett mycke när ja läser om NY. Känns som dä ä ja som har hemlängtan ...

2010-11-26 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0