Onsdag / Toppendag!



Underbar avslutning på en riktigt grym dag! Playdate med Thorntons igen och ungarna lekte själva i stort sett hela förmiddagen! Jag och Claudia satt och pratade och sen fixade vi lunch. Efter det åkte vi till Lindsay wildlife museum i Walnut Creek, gick runt där ett tag och gick sedan till en "park" (lekplats) i närheten.. Ungarna fortsatte att leka själva, med några få avbrott för gråt och bråk (vilket vi redde ut snabbt och ganska smärtfritt).. Jag och Claudia satt på en filt i solen och pratade under tiden ungarna lekte!! Awesome! ;) 

Fick dessutom ett sms från Nättan och jag bara skrattade rakt ut när jag läste det!! Du är toppen, sötnos! (Om du inte visste det redan..)

Vid 3-tiden åkte vi hemmåt, pojkarna hade pianolektion och jag hade ensamtid med T-Sloane.. Vi pyntade hennes rum och poolhuset med glitter och andra julsaker. Sedan pysslade vi och kollade på ett avsnitt Pippi Longstocking! Jag sägerbara det att den ungen är underbar! Btw, kan ni fatta att dom redan har börjar julpynta? Och då är det nästan mer dekorationer nu, än vi har hemma på självaste juldagen!!!!! Helt sinnes!

Så till den underbara avslutningen! Slutade vid 6, vi hade en jättetrevlig familjemiddag, ungarna uppförde sej, vi hade härligt prat, bra musik, mysiga ljus och ja, ni vet, den där skööna känslan! (Maten var sådär, men det spelade ingen roll) Sen upptäckte jag att mina ben hade slutat skaka!! Den känslan var toppen! (Har gått runt, ända sen jag kom hit, och känt det som att mina ben skakar. Jag tror det är för att jag vart spänd och nervös :S ) Anyway, upptäckte att dom slutat "skaka" och bara det gjorde min dag!! :D Sedan gick hela familjen ner till "the theatre" (har ni inte förstått de innan, så är det här ett lyxhus. dom har en egen biosalong på bottenvåningen.. Dom har tillochmed stjärnor i taket och ibland blir det stjärnfall, jättefint ;D) och kollade på lite tv.. Ungarna gick och la sej, jag, Jennifer och Andy kollade på "Date night", och som grädde på moset skypade jag precis med min älskade mor och far :) DET NI!!

På tal om något helt annat:
Är superdupertacksam för alla kommentarer jag får, men jag skulle verkligen ääälska om ni skrev under med både för- och efternamn och gärna en mailadress! Är väldigt irriterande att få kommentarer och inte veta vem det är från :P



(Vet inte om jag får lägga ut bilder på de barnen som inte är mina, så det fick bli en vit prick ;) Här är vi på Lindsay wildlife museum.



Middag




Xmas-decorations



Och än så länge har vi bara startat!

I morrn är det Thanksgiving, jag är ledig hela dagen! Men vid 12-tiden ska jag följa med min värdfamilj till Jennifers föräldrar och käka Thanksgiving mat :) Det kommer nog bli grymt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Muums med sushi, hihi!

2010-11-25 @ 09:57:20
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/
Postat av: Liselott Brandt, gift med Jan-Erik Brandt som är bror med din mor (hihi)

Vad glad jag är för din skull! Du har hittat rätt familj och de är väl lika glada antar jag. Du har ju inte ens varit där en vecka! Här hemma är det massa snö, drygt en halvmeter, det har snöat i flera dagar - helt underbart!!! Ha en trevlig thanksgiving! Kramar

2010-11-25 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0