Fix inför USA



Har precis skickat iväg ett långt mail till min värdfamilj (känn verkligen jättekonstigt att kunna säga MIN värdfamilj, konstigt men underbart!) och hoppas på att få svar på det snart.. Om allt går som planerat så åker jag till NY den 15 november, alltså om bara tre veckor!!! I NY kommer jag att tillbringa 5 dagar på en au pairskola på Long Island, och förhoppning kommer jag träffa Bowenius på torsdagen! På fredagen den 19 flyger jag sedan till Metropolitan Oakland International Airport  och San Francisco där min värdfamilj bor! 

Nu ska jag åka in till Tidaholm och ta kort till mitt internationella körkort och till visumet. Sen ska jag kopiera och posta ett antal papper som ska in till huvudkontoret i Stockholm t ex slutbetyg, passkopia och kopia på mitt körkort. I em/kväll hoppas jag på att i lugn ocg ro kunna läsa ut min bok som jag håller på med nu, Nora Roberts Det ödesdigra arvet. En toppenbok som jag har läst innan och nu läser om.

Har bytt header också, vad tycks om den nya bilden? :)

Love Elin



Kommentarer
Postat av: mamsen

Fantastic! Glöm inte vem som hittade den :-)! puss

2010-10-26 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0