Måndag 12:00



Idag jobbar jag på Hökensåsskolan med Svenska och Spanska. Ingen toppendag precis, hade en lektion 9:25-10:15 och en andra lektion har jag i em klockan 12:45-13:40. Det är inget vidare att jobba på inringning :( Nu sitter jag hemma hos ma och pa och ska snart käka lite innan jag drar tillbaks till plugget ;)

Jag blir verkligen superglad av det fina vädret idag, en klarblå himmel, sol och en massa färger på löven. Det är galet vad fint det är på hösten! Jag blev tvungen att stanna ute en stund och ta lite bilder.. (Lägger upp dom i ett inlägg senare) Jag älskar verkligen höst! Att rea en mysig höstpromenad eller krypa upp i soffan med en bra bok, en filt och en kopp thé är verkligen toppen!

För övrigt så har jag inte tagit mina studentbilder än, men igår fick jag några idéer och min "moster" Anna har lovat att hjälpa mej att knäppa några bilder. Väldigt gulligt av henne, speciellt med tanke på att kusin Bebis snart kommer! Om vädret blir bra och jag inte blir inringd någonstans så ska vi försöka hinna med detta i veckan.

Efter jobbet ska jag ta en fika med Elin Persson. Ska bli väldigt trevligt eftersom vi inte har setts på länge. Nu är det skärpning som gäller!

Höstkramar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0