Måndag 14:00




Ledig dag idag! Ligger i sängen med datorn och en påse ostbågar ;) Lyssnar på Lars Winnerbäck och minns konserten i somras, på Trädgår'n i Göteborg.. Dom hade lovat regn, men det blev en toppenkväll med solnedgång och hans älskade låtar!!! Winnerbäck är toppen och jag kommer sakna hans konserter när jag är i USA.. Jag kommer också att sakna min familj, min släkt och mina vänner något oerhört! Många kanske tror att det inte är så, men det kommer faktiskt att bli jobbigt att lämna allt och alla! Och ändå så måste jag göra detta för min egen skull. Att åka till USA ett år som Au pair är något som jag verkligen vill göra!

Det har dock inte hänt så mycket på Au pair fronten sedan sist. Jag har fått ett gigantiskt kuvert hem med en massa papper som ska fyllas i, och några handböcker som ska läsas och ännu mer info.. Har inspekterat "min sida" och jag tror att jag förstår mej på den nu.

Så det är bara att fortsätta vänta på att första matchen ska trilla in på mitt Au pair-konto :)

I eftermiddag när Anton slutar ska vi åka in till Skövde och träffa Peter. Peter ska avsluta sin hemtelefon och Anton ska köpa ny mobil och nytt abonemang.. Sen ska vi nog handla också, sånt som behöver göras ibland ;)

Jag uppdaterar igen när det händer något mer på Au pair-fronten! Tillexempel när jag fått min första match!!!! Iiiiih :D Så spännande!

http://www.youtube.com/watch?v=jr8u8kGqm1w






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0