Måndag 17:00




Hej igen!

Jag och Elin gick till Casey´s och fikade. Det var två timmar med mat, fika och mycket prata. Trevligt, som jag trodde ;) Medan vi satt där och mumsade ringde Claes på Västgötabladet så nu ska jag jobba på VB i morrn och på onsdag. Kul, eftersom att jag trivs väldigt bra på VB. Dom är helt (och då menar jag verkligen helt!) galna där!!! Ändrade planer vad det gäller studentfotograferingen alltså, men vad gör det när man får jobba?! ;)

Ska gå ut och gå en sväng i höstfärgerna och passar då på att fylla huvudet med Bruno Mars "Just the way you are". Den är grym!!

But every time she asks me do I look okay
I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

Här kommer dessutom ett par bilder från en dag när jag och Clara besökte 110 000 kycklingar och ett 20-tal kalvar!

Enjoy :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0