Min familj!



Okej, det har ääänligen blivit dags att berätta om min familj!! Enjoy..



Tea Sloane, 5 år



Cooper och Devon, 8 år (Tvillingar :D)



Jennifer



Andy

Okej.. Jag kommer alltså att ha hand om tre barn, tvillingarna Cooper och Devon, 8 år och Tea sloane, 5 år.. Familjen bor i Lafayette, en av förorterna till San Francisco.. (Det tar typ 20 min med bilen till SF city..) Alla barnen går i skolan på dagen, Tea går kortare tid än killarna så jag kommer få mer tid tillsammans med henne. Jennifer är professor på stanforduniversitetet och Andy är författare (Jennifer och Andy har skrivit en bok tillsammans som heter The dragonfly effect), aktieägare och konsult.

Idag har jag varit i Skövde och köpt en resväska som jag ska ha som handbagage.. Insåg efter det att den är ca fem cm för lång så jag kanske inte får ha med den på planet :S Vi får se hur vi löser detta.. Jag köpte också småflaskor som jag ska ha schampoo/balsam/tvål i under veckan på au pairskolan (man får ha max 1000ml vätska med sig i handbagaget). Nu ska jag sätta mig och svara på några mail från Jennifer och från Claudia, en österrikisk tjej som är au pair i en familj som är bra vänner till Jennifer och Andy.

Den stora frågan just nu är: Vad ska jag klä ut mig till på Halloweenfesten i parken?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0