Onsdag 22.00




Idag har verkligen varit en händelserik dag! I bilen på vägen till jobbet i morses ringde mamma och berättade att mamman i familjen jag blivit matchad med hade ringt och pratat med henne. Så mamma och min eventuellt blivande värdmamma bestämde att jag skulle prata med henne klockan 17.00. Strax efter 17:00 ringer hon alltså och vi (hon? ;P) pratar i ca en timme. Familjen består av tre barn och de bor i San Francisco, i Kalifornien. Efer samtalet var jag helt sjukt skakig, men ändå något så fruktansvärt glad!

Efter det samtalet vädrade jag tankarna med lite skypedejt med Nättan och Bowenius. Det var behövligt kan jag säga, haha! Sen har jag också ringt och pratat med familjens förra au pair, som också är svensk. Det kändes också väldigt skönt ;) Nu måste jag kila och lägga mig för i morrn ska jag skypa med familjen klockan 6:00!!!! Uppe med tuppen alltså!

Jag är så fruktansvärt glad! Tjoohoo :)



Så här glad är jag :D 



Kommentarer
Postat av: Nea

underbara du!

vad glad jag är för din skull!

detta kommer bli bra:)

kram <3

2010-10-20 @ 22:08:42
Postat av: Maria Johansson

skoj elin!! gå efter magkänslan! de är den som är viktigast! känn efter om du skulle kunna bo me denna familjen ett år :) gött att de händer lite, klart du är eftertraktad :)



Lycka till imorrn!! :) Puss!

2010-10-20 @ 22:12:01
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Jonas Björklund

Men de ligger väll på andra sidan America va?? Långt o åka till nettan o elin va?!

2010-10-20 @ 22:49:15
Postat av: Christian

Shit va spännande :) häromdan pratade jag med en klasskompis som hade varit på massa ställen i USA och han sa att San Francisco var typ den grymmaste stan. Lycka till får man säga och grattis :)

2010-10-20 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0