Söndag 12:45



Ny dag, nya möjligheter :D

Idag har jag svarat på ett personlighetstest för att få komma med i Au pair-programmet. Det var lite knepiga frågor men jag fick svaret direkt när jag var klar, och hör och häpna!: Svaren stämde verkligen in på mej, jag kände verkligen att "Detta är jag"!! Helt otroligt.. Och det känns väldigt skönt eftersom det här testet kommer finnas med i min ansökan som alla familjer får läsa..

Idag (igen) har jag mysat ner mej i Bella och Peters soffa med en filt och datorn :) Precis vad jag gillar att göra när det är lite gråmulet ute ;)

Tjohej :)

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

va är de för test? sånt fick aldrig ja göra tror ja :P

2010-10-11 @ 21:45:45
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0