Svar på kommentarer



Massagen var verkligen behövd! Jag gick till Karin på Puls och hon är verkligen toppen! Jag kommer aldrig hitta en bättre massör i USA ;) Nu tänkte jag roa mig med att skriva lite listor på vad som behöver göras inför USA. Det är mycket som ska ordnas med, t ex:

Visum
Försäkringar
Internationellt körkort
Hälsoundersökning
Utdrag ur brottregistret

Jag har säkert glömt något av det viktigaste, så därför är det nog bäst att jag sätter fart med listorna.
Här kommer förresten svaren på några av kommentarerna.

Maria Johansson
Va är de för test? sånt fick aldrig ja göra tror ja :P

Svar:
Det var ett personlighetstest där det på varje fråga fanns fyra alternativ. Man skulle kryssa i både det som passade bäst och det som passade sämst och sen fick man efter typ 20-30 frågor fram ett svar. Detta var med i ansökan, så jag blev väldigt glad när det stämmde in på mej! Jag trodde faktiskt inte att det skulle fungera ;)


Lars
Spännande! Tips:
Gör den intressant att följa.
Välj ut något som gör den unik.
Bestäm dig för var gränsen går

Svar:
Tack för tipsen, ska tänka på detta :)


Elin
hejj !
vad andvänder du för någon kamera , riktigt fina bilder :)

Svar:
Tack så mycket! Jag använder en vanlig digitalkamera, en Canon Ixus 40. Det är alltså ingen värstingkamera, utan en liten och smidig som är lätt att få plats med i handväskan ;) Desstom blir det ju hyfsade bilder..


Vicki
Haha, att du inte visste hur man vek ihop ett mjölkpaket, det vet ju alla! :P

Svar:
Haha nä de visste jag iiiinte ;) Haha, klart jag gör, dummer :P


Nea  
Underbara du!
vad glad jag är för din skull!
detta kommer bli bra:)
kram <3

Svar:
Tack! Jag hoppas på det också, och just nu känns det helt super! :D Kram!


Maria Johansson
Skoj elin!! gå efter magkänslan! de är den som är viktigast! känn efter om du skulle kunna bo me denna familjen ett år :) gött att de händer lite, klart du är eftertraktad :)

Lycka till imorrn!! :) Puss!

Svar:
Jag suger åt mej som en svamp ;) Tack för alla tips och råd, och all stöttning :)


Jonas Björklund
Men de ligger väll på andra sidan America va?? Långt o åka till nettan o elin va?!

Svar:
Jo de ligger på var sin ände av landet så de är en bra fotvandring däremellan. Det är 519 mil mellan san francisco och Boston ;)


Christian

Shit va spännande :) häromdan pratade jag med en klasskompis som hade varit på massa ställen i USA och han sa att San Francisco var typ den grymmaste stan. Lycka till får man säga och grattis :)

Svar: Aah skojjar du? ;) De kommer bli helt toppen. Än är det inte klart om det blir familjen i San Francisco, men jag hoppas på det!!! Okej, då bådar ju väldigt gott att det "är" den grymmaste stan :P Toppen och tack!


 Tack för alla fina kommentarer! Kraam
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0