Tisdag 9:45



Sovmorgon idag, började 9.00. Dessvärre får jag ju jobba till 18 istället men that's life.. Sitter på reaktionen nu och ska snart ge mej ut på första jobbet, klockan 10.

Lite uppdatering på Au pair-fronten:
Det har vart ganska lugnt nu i en veckas tid, beroende på att mina refrenser har blivit kontrollerade. Igår fick jag dock ett sms från Anna, min kontaktperson på Cultural Care. Hon berättade att hon bara har tre av mina tio referenser kvar att kontrollera. Sen skickar hon min ansökan till Stockholm och jag är med i programmet!!! Det här är så spännande och jag kanknappt bärga mej tills jag får min först match!!

Ska stressa upp till fikarummet och dricka en kaffe innan jag drar iväg.

Mot nya äventyr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0