Tisdag 17:35



Jobbar man på bra får man sluta tidigare, så är det :) Slänger iväg ett inlägg innan jag drar hem til mamma för att tvätta lite.

Måste berätta om en sak som hände idag. Efter lunchen idag mötte jag chefen Claes och han säger till mej:

- Elin du kan gå in och sätta dej på mitt rum, jag behöver prata med dej.

Oh gud, nej vad har jag gjort för något nu, tänker jag? Snabbt som bara den letar jag genom skallen efter eventuella tabbar på jobbet men hittar inga. Jag är förstås görnervös när han tillslut säger:

- Nu Elin, nu ska du få jobba ända fram till jul!

Poängen med detta är alltså den att sist jag pratade med Claes så berättade jag att jag ska till USA efter nyår. Då sa jag också att det absolut inte betyder att dom ska sluta ringa mej om jobb fram tills dess..

Han ville alltså prata med mej om vilka dagar som han ville att jag ska jobba!! Så nu har jag Vb-dagar inplanerade ända fram till jul!!! :D Dessutom frågade han hur länge jag skulle vara borta eftersom dom hade diskuterat mej som sommarvikare nästa sommar! Tyvärr kan jag ju inte då, eftersom jag kommer befinna mej på en annan kontinent :P (Tror ni det funkar att göra telefonintervjuer?) Men det värmer att dom tänker på mej och det känns faktiskt som att dom är nöjda med mej :D

Nu har det börjar kurra i magen och de är bra med tanke på att jag ska laga stekfläsk med potatis och löksås när jag komemr hem! MUMS!!!

Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0