Torsdag 14.30



Jaha, då är man med i Au pair-programmet då :) Fick göra om min intervju på telefon i morses eftersom dom klumparna hade tappat bort den riktiga på posten, men nu är allt klart! Min kontaktperson på Stockholmskontoret, Camilla, sa att förmodligen så har jag redan fått min första familj nång gång i nästa vecka!!! Dessutom tyckte hon att jag pratade väldigt bra engelska! Det som har hänt nu är alltså att min ansökan har skickats till Bostonkontoret och nu sitter dom och matchar mej med olika amerikanska familjer.. Är det inte toppen? Jag är jättenervös, men så otroligt glad på samma gång!

Idag är jag ledig från jobbet, men jag har fullt upp ändå. Gick upp vid nio och gjorde intervjun, sen åkte jag till Skövde och hämtade ut mitt nya pass hos polisen. Blev väldigt nöjd faktiskt, och det hör inte tillvanligheterna ;) Efter det åkte jag till farmor och farfar. Pratade lite med dom, fikade och spelade en omgång kinashack med farmor. Har saknat dom mycket de senaste, och de va ett tag sen jag va där. Nu sitter jag i brorsans friggebod och skriver ett inlägg. Kul att träffa honom också, de händer inte varje dag! :)

Och ikväll ska jag jobba lite frilans åt Vb.. Så ser mitt liv ut idag :)




Min underbara Farmor!



Kommentarer
Postat av: Nättan

Älskar dig Björkis!<3

2010-10-16 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0