Lördag 13:20 | De sa ja!!!



Vilken vecka!!
 
* Jag får min första match
* Trots massa strul lyckas jag prata med familjen både på telefon och skype+massa mail
* Jag får en kusin :D
* Jag bestämmer mej för att tacka ja till familjen
* Familjen tackar ja till mej!!!!!

Sitter vid datorn och äter choklad. Och det tycker jag verkligen jag är värd! ;) I natt när jag loggade in på mailen hade jag fått två mail, ett från min värdmamma och ett från Cultural Care med överskriften Good news from Cultural Care! Jag fick veta att familjen hade tackat ja till mej!!!! Så nu har jag en värdfamilj :D Kontoret jobbar redan nu på att boka flygbiljetter till mej, och om allt går som planerat så kommer jag anlända till San Francisco redan den 19 november!!!! Snabba pix, jag vet! :)

Detta är så oerhört spännande och jag är fruktansvärt glad att jag fick den här matchen med den här familjen! Nu måste jag sätta fart och fixa allt med visumet, för det är det som tar längst tid.. Berättar mer om familjen i ett senare inlägg!!!

Tänkte också berätta att Nättan har bett mej arbeta på ett litet projekt, och jag ska ta mej tid att göra det så fort jag skickat in en massa papper till Cultural Care.. Mer berättar jag inte ;)

Tjoo!



Jag har hört att de är rätt varmt i San Francisco, Kalifornien, så någon tjock vinterjacka lär ju inte behövas!! ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica Jörnliden

Tycker du borde ta med, alternativt köpa en vinterjacka om du ska bo i sf! Det är mycket kallare än folk säger enligt mig:p just nu är det toppenväder men det har redan varit kvällar då tjocka pälsjackan och vantar har åkt fram. Lycka till på resan så kanske vi ses när du anländer:) / Veronica

2010-11-05 @ 05:19:50
URL: http://livingincaliforniaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0