12 April / Tisdag

Tillbaka från underbara Miami. Har haft en helt sjukt galet bra resa. Träffat nytt folk, massa nytt folk. Härjat. Solat. Bara göttat mej. Kommer lägga upp ett par bilder här i bloggen någon dag (inte alla idag) och resten hamnar på facebook.
Jag hade ett liiitet litet hål i mitt fönster..
JAg och min vän Ali på en aligator tour.
vi badade
vi åt pizza
Vi åkte hummer limo..
vi gick på beach parties
vi träffade nya vänner
vi drack goda drinkar
Carro hade intressanta diskussioner på ryska
sa jag att vi åkte limo?
och att vi va i MIAMI?

Kommentarer
Postat av: Per Lundberg

Var var det du sa att du var, sa du? Och vad sa du att du åkte?

2011-04-13 @ 18:11:18
Postat av: Matilda Hansson

Hej!



Jag undrar var ni bodde när ni var i Miami? Jag ska åka dit och funderar att bo på hostel. Är det något du kan rekommendera?

2011-08-10 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0