4 April / Månens dag

Alltså nu är det u så att jag tönkte verkligen uppdatera om alla superspännande grejer som har hänt i helgen, men jag orkar bara inte.. Har precis sprungit en sväng i reservatet och det vr väldigt skönt men samtidigt utmattande. Dessutom har jag jobbat 11 timmar idag, i morrn blir det 11.5 timmar och sen bär det av till flygplatsen tidigt på onsdag morgon. Någonstans i mellan allt detta ska jag också hinna packa, så det blir spännande.. plus att Carro hr alla underbara bilder som jag vill visa er, så det får nog faktiskt bli en annan gång.. Efter miami kanske, drar ju dit om 36 timmar. UJUJUJ!
SPRING BREAK här, så ungarna är lediga från skolan. Vad gör inte Carro och jag då, supersnälla au pairer som vi är? Fixar play date, drar en lunch på Noah's Bagels (alla är lycklig, de fick ta choc chip bagels), sen drog vi till Lawrence hall of science och avslutade kalaset med ett pr timmar vid poolen (jag höll med bredvid, de andra befann sej till största delen i poolen..) Jodå, vi är är rätt så grymma!
Djurrummet var öppet, och det här var favorite.. KING SNAKE!
Love my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0