1 Februari / Uppdaterat



Resten av dagen visade sig bli riktigt bra trots allt! Var off till 2.15pm så på den tiden städade jag och skypade. Han även med 2 timmars relaxing vid poolen. I bikini. Men jag skriver inte så mycket mer om det, för jag är en bra kompis och jag vet att mina insnöade vänner i NY och Boston blir så ledsna då. Måste bara säga att jag fick en bikinirand, OCH att tre olika personer kommenterade att jag såg solbränd ut efteråt. Men nog om det. Sen rullade dagen på som vanligt. Plockade upp TS hos Julia och fick då även med mej ett x antal chokladbollar som tjejerna bakat tillsammans med Carro2. Mmm. Läxor på biblioteket, och det gick helt superbra, inga sura miner här inte! Hem igen, blev totalt söndermosad/överkörd av Devon i ett parti schack, pojkarna hade piano/gitarrlektion och sen fixade jag middag. Jennifer (!) bestämde att vi skulle ha popcorn till middag. Hmm, det här kommer jag inte bli mätt på tänkte jag och ringde upp girlteamet och planerade kvällen. Så jag satt med familjen vid öppna spisen när de åt sin ”snack dinner” som TS så lämpligt döpte den till. De åt chips, popcorn, äpplebitar med almondbutter på, vindruvor, gurkbitar och chokladbollar till efterrätt. Vid 6:30 var jag off och flydde då fältet. Mot Pizza Antica för en rejäl och nyttig (haha) middag med tjejorna! Så skönt att bara träffas och hänga och tjöta skiiiiiit! Älskar er gänget :D

För övrigt har jag spenderat kvällen med att välja ut några videoklipp som är söta och/eller visar hur min vardag ser ut här i staterna, och sedan ladda upp dem på facebook. Så ni som inte har fejjan, sorry! (men kan någon tala om för mej hur man gör för att lägga upp videor i bloggen??!)



Ibland är livet väldigt, väldigt bra..



Pizza...



..Antica!


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

nice du!!



om ja inte minns fel, måste du typ ladda upp klippet på youtube, sen kolla efter "bädda in länken" o sen skriva me de på bloggen... men googla på de! :D de va så ja fatta hur man skulle görat! :D

2011-02-02 @ 22:43:42
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0