2 Februari / Onsdag (bilduppdatering)



Stickningsklassen ikväll tog ju priset! Jag och Carro skrattade typ oavbrutet i 2.5 timmar! Alla dessa gamla, visa, snurriga, galna tanter! Detta var en av dialogerna från ikväll:

 
Old ladie: Caroline, you look like a swimmer!
Caroline: Ehmm.. ok, how does a swimmer look like?
Old ladie: I don't know but you do. But Elin you don't look so athletic.
Me: What do you mean with that?
Old ladie: Your vrists and arms are so thin.. You don't look so muscular.
Ladie 2: Maybe... a model?
Ladie 1: Yea.. It doesn't look like you've done any sports.

The old ladies are so honest these days.. Hahah!

Skriver mer i morrn, nu måste jag sova!



Jadu Devon. Så kan det gå! (Jag totalt ägde ut honom på shack!)(ps. Jag är lila. Han är vit. Han har en spelare kvar. Jag har typ 10. And btw, jag suger på shack, så det här är en väldigt speciell dag!)



Även om tanterna är roliga så är själva stickningen inte riktigt våran grej ;) Men om man tar med sej lite snacks, en kaffe och sen bara sitter och skrattar åt tanterna är det en helt okej klass! :P





Vid vissa tillfället känns det EXAKT som det gjorde på gymnasiet. Då blir jag bara sådär fruktansvärt glad över att jag är här i USA och "bara" måste läsa 72 timmar av någon skitklass. Istället för att gå på universitet/högskola och läsa matte Ö. SÅ skönt att vara au pair!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0