22 Februari / 100 dagar i USA!



Jodå, ni läste rätt! Det är helt galet vad fort tiden går på den här sidan klotet. 100 dagar, jag kan knappt fatta det! Firade inte på något speciellt sätt, utan har mest bara fått kalla kårar när jag insett att 100 av mina 365 dagar har gått och kommer aldrig tillbaka. Usch! Får skak i bena när jag tänker på det.

Det enda speciella som hänt idag vart väl att Bowenius ringde vid 6am och väckte mej! Duh. Hon skulle "baaaaara" förmedla de goda nyheterna (okej dom var iof sej goda) att hon fått ledigt och kan komma hit i maj som vi planerat! Pappskallen NJÖT av att väcka mej. Jag som inte kunde somna på kvällen och låg vaken hur länge som helst och vände och vred mej... Men som sagt, hämden är ljuv.

Det andra speciella som hänt var att Andy anmält sej som frivillig förälder att hjälpa till i Devons klass med något projekt, och det var ju väldigt gulligt av honom. Saken var ju den att de skulle dissekera fårögon. Gross!!!!

K Ä N S L I G A   L Ä S A R E  V A R N A S | K Ä N S L I G A  L Ä S A R E  V A R N A S 

Dessa bilder kan framkalla spykänslor hos folk. Ps. Om ni skulle spy, vänd er bort från datorn och tangentbordet, dessa elektriska prylar är så svårstädade!





Devons kommentar om själva dissekeringen:

-That was SOOOOOO gross! But it was COOOOOOL too!
-(Det var såååååå äckligt! Men det var COOOOLT också!)

Haha, jag är bara glad att dom inte har frivillig arbetande au pairer på ungarnas skola!! Då hade jag ju avlidit. Yuck!



Jag relaxade på balkongen med mina vänner Solen, Färsk Frukt och Trollsländan. Har alltid så trevligt i deras sällskap!



Nättan min underbara vän :)



..och Bowenius min underbara vän :)

So far, so good!


Kommentarer
Postat av: Ewa Schmidt

Hej Elin!

Roligt att läsa din blogg. Verkar verkligen som om du har det väldigt bra.

Önskar lite att jag var 20 år yngre och ogift så jag också kunde åka...

Din Pappa hade övergett sin sjuka fru och kom förbi vårt nya hus i Stöpen i söndags. Det var roligt att träffa honom.

2011-02-23 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0