25 Februari / Fredag



Idag körde jag Jennifers Lexus och jag bara äääääääääääääääääääääälskar den!!! Eftersom hon kraschade den för ett par dagar sedan fick jag idag äran att ta pärlan till Walnut Creek så att en gubbe kunde bedöma hur illa skadan var (det var illa, väldigt illa). Det roliga är att jag hade gått hela dagen (och dagen innan) och funderat på om jag kunde med att fråga om jag kunde få ta en sväng, bara för att jag ville. Nu när den redan är skadad kan jag ju knappt göra det värre, var mitt bästa argument!  Jag stornjöt av att köra och var väldigt frustrerad över att hastighetsgränsen på freewayen är 65..  Hrmpf! På hemvägen kände jag hur jag blev mer och mer deprimerad över att jag inte skulle få köra den mer, så jag funderade på att ta en extra sväng bara för att.. Men nej då, fröken duktig var i farten så jag åkte raka vägen hem! Väl hemma hann jag bara kasta i mej en sen lunch innan jag skulle plocka upp pojkarna på skolan. Då kommer Jennifer och säger:

-Du vet att du måste åka nu om du ska hinna plocka upp pojkarna, eller? Tar du lexusen eller minivanen?

Jag bara: HUH??!?! Frågade hon mej precis om jag ville ta lexusen?! Det behöver hon ju inte ens fråga! Så jag åkte och plockade upp pojkarna i lexusen och det var bara såååååå skönt att köra den igen ;) Det finns bara ett ord, som beskriver den. Smooth.

Väl hemma igen packade vi in oss i minivanen och började köra mot Tahoe. Vi åkte vid 3:30 och var inte framme förrns ca 11:00!! En resa som i vanliga fall skulle tagit 4 timmar tog nu istället 7 och en halv på grund av världens bilköer!!! Irriterande. Nu ligegr jag här i sängen och cuddlar med Caroline, och i morrn ska vi åka skiiiiidor! Natti natti! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0