5 Februari / Lördag



Jag rockade hela morgonen! Gjorde storfavoriten pancakes med choc chip till frukost och sen var det studsmattan som gällde för hela slanten. Exhausted är ordet! Vid 9:30 kom J & A hem och jag var off. Det var helt ooootroligt gött väder och det innebar såklart att jag var tvungen att sola ;)



Vid 12-tiden kom Sofie över och vi blandade saltvatten och stekte i flera timmar. Sen avslutade jag med ett dopp i poolen innan vi skildes åt, duschade och gjorde i oss i ordning för kvällen. Vid 5-tiden åkte vi till en kinesisk restaurang i Moraga, och nu har jag ett nytt favoritmatställe. Helt klart. Chef Chao slår Cheesecake och Panda express med hästlängder!



Sedan fick vi ett infall och spontanåkte till Grizzly Peak, ett ställe som har världens utsikt över SF och Oakland. Jag säger bara WOW. Vädret var verkligen toppen för en sådan utflykt! Molnfritt och månsken.



Så vackert att man drog efter andan både en och två gånger. (Och mer än dubbelt så fint i verkligheten som på bild!!!!)







Sen såg vi bambi.



Plötsligt fick jag riktigt stark chokladbrist (ja, man kan få det) så vi åkte till Safeway. Ni kan ju gissa vilka grejer jag köpte och vilka Sofie köpte..

Carro2 jobbade sent så vi åkte hem till henne för att hålla henne sällskap. Där bullade hon upp med ost och kex, nötter, te och nybakad Brownie (som tydligen egentligen skulle sparats till i morrn och Super bowl-festen. Men det går ju att baka ny som tur är). Vi kollade film och skrattade som galningar. Supertrevlig kväll i supertrevliga vänners lag :) Har skrattat så jag haft kramp och andningssvårigheter. Jag är lycklig lottad jag!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Grizzly peak botade hemlängtan ett par gånger för min del:)

2011-02-06 @ 10:31:39
Postat av: Hanna Lundberg

Nu har jag läst dine blogg från den 21 jan till 5 feb och det är så roligt att läsa hur du har det och vad du gör. Du berättar så bra och levande så jag kan riktigt se dig framför mig. Men du, vad är 25 grader mot 3 grader, en vinterblek sol och isgata! :) Puss & kram! Moster/faster Hanna

2011-02-06 @ 21:15:21
Postat av: Hanna Lundber

2011-02-06 @ 21:20:42
Postat av: mamsen

Magisk utsikt! Så mycket vi ska få se tillsammans med dig...

2011-02-06 @ 21:24:42
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0