21 Januari / Fredag



Normal dag. Förutom några få detaljer. På morgonen jobbade jag i pyjamas, som vanligt. I vanliga fall är det ingen som ser det eftersom jag alltid släpper av ungarna utan att kliva ur bilen. Men idag glömde Cooper såklart sin homework folder hemma, så jag var tvungen att svänga förbi hans skola och lämna den till honom…. I min pyjamas! Oh my.. det var inget jag vill göra om :P

På eftermiddagen plockade jag upp pojkarna en timme tidigare (dock inte i pyjamas) eftersom Cooper hade tid hos tandläkaren.. Tillsammans hjälptes vi åt att hitta vägen dit (jag hade inte den exakta adressen) och vi blev bara 10 min sena..



Tea hade en playdate med Cassidy och när jag skulle plocka upp henne ”vägrade” hon att säga ”hej då” och ”tack så mycket”.. Till slut suckade jag och gav upp och sa något i stil med:
-Gosh, where ARE your manners? När vi sedan närmar oss bilen svarar hon slugt:
-I left them in the car. Jag har redan hunnit börja tänka på något annat och svarar:
-Huuh?
-I left my manners in the car! Säger hon glatt och med väääärldens smile! Jag tycker om den flickan.

På kvällen hade ungarna playdate med Carolines barn så vi tog med alla 6 barnen till Sky High (ett jättestort studsmatteställe) i Concord. Ungarna studsade i ca en 1,5 timme och sen bar det av hemåt. HELG! Josefine och Caroline kom över och vi satt i poolhuset och snackade medans hot tuben värmdes upp.  Jag åkte också en snabbis och hälsade på Caroline2 som är den nya au pairen i Claudias gamla familj. Mycket rolig tjej det där, så det här blir nog bra! Sen lämnade jag en mycket jet laggad Caroline2 och åkte tillbaka hem till Caroline1 och Josefine. Sen hoppade vi i hot tuben! I looove it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0