25 Januari / Tisdag






My pink lady! Rooooooooooooosa! <3 Fast hennes älsklingsfärger är purple and rainbow! Den sista gillar jag, hur smart är inte det? Renbåge är det nya! Idag åt vi Swedish meatballs, pasta och ketchup till lunch, sen spelade vi Uno och myste innan det blev dags att hämta upp pojkarna.



Jag snikade mej in på Andys kontor och tog en bild på serien som hänger på hans whiteboard. Pappa, är det möjligt att övertyga dej ännu mer om hur likt det är dej? Det skulle vara detta då.. För övrigt, jag älskar serien, det är äkta humor det!!!



På min lediga förmiddag drog jag till Reservatet och sprang en sväng. Hur vackert kommer det inte bli där i sommar när det ut såhär idag?! Woow. Jag förnyade parkeringskortet också så nu finns det inga undanflykter att inte åka och springa (Det finns inga p-platser är annars en ganska bra, finns måååånga fler platser om man har årskort).

På kvällen kom Tove hit och vi åkte till Amy (vår LCC) på au pairmöte. Jag hade inga höga förväntningar men det var helt okej faktiskt! Vi åt massa kakor och choklad (usch, vad jag mår dåligt nu! Hur kan man bjuda på Girardellichoklad? Det är oemotståndligt!) Träffade två jättetrevliga svenska tjejer och en av dom bor typ 1 min ifrån mej! Dom lär vi se mer av, jättesnälla! :) Vi bestämmde också att på nästa möte ska vi se på oscarsgalan och alla ska rösta på vilka som får vilka prser. Kan nog bli riktigt kul :)

Idag fick jag också höra att jag påminner om Scarlett Johansson och det tackar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0