26 Januari / Onsdag



Idag såg jag för första gången en tvättbjörn i verkliga livet. Jag såg honom i ca 3 sekunder innan jag mosade honom i 40 miles/h med minivanen. Skoja bara. Men de var nära, ruskigt nära. En omtumlande dag, det bästa man kan säga om den är att den är slut nu. I morrn hoppas vi på en bättre. Eller vänta nu, det kan ju knappast bli sämre än detta, så jag är alltså garanterad en bättre dag i morrn! Känns bra.

Iof sej var jag ledig 9-1.45 och den tiden tillbringade jag i solen bredvid poolen. Helt ärligt, jag fick en linje! Sen har jag haft världens skallebang hela em/kvällen och det var ganska deprimerande. När jag släppt av pojkarna på basketträningen åke jag och Tea hem. Jag gick och la mej på J&A's säng för att ta en nap tills det var dags att plocka upp dem igen. Efter ca 20 min kommer Tea in till mej och frågar hur jag mår. När jag säger som det är så hämtar hon sin snuttefilt och kryper och snirklar sej sen på nåt vänster in i min famn så vi ligger sked. Jättemysigt! Jättejättejättemysigt! Jag älskar henne :) Det hjälpte inte mot huvudvärken men mot deprimerande tankar.

Nu på kvällen skulle jag egentligen träffat Caroline 2 och kollat på en film, men huvudvärken ställde till det. Istället ska jag ta en snabb dusch och sen öppna mitt spännande paket som anlände från SVERIGE idag! Tack mamma och pappa! :D

That's it. Nog med deprimerande tankar. I morrn är det en ny dag och då kör vi på igen. Bring it on, som Nättan säger! I'm a freaking rockstar and I can do this!



Längtar till den dagen då vi ses igen. Behövs en dos av galenskap nu!

UPPDATERAT:

Mamma. Pappa. Bruchan. Skickar ni ett sånt här paket varje månad resten av året så klarar jag mej. Utan kymmer. Det här var det bästa på typ flera dagar! ;) Jag ääääälskar det! I morrn ska jag baka kanelbullar, ooohja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0