30 Januari / Söndag



Studsade ur sängen som en studsboll i morses vid 9:00. Otroligt. Jag och Tove käkade frukost här och sen åkte hon hem. Jag skulle egentligen tränat, men eftersom man måste gå genom bion för att komma till gymmet så fastnade jag på nåt konstigt vänster under den gosiga filten i biosoffan. Dirty Dancing rullade på storbilden och jag bara njöt. Får goose bumps av den filmen, såååå bra! AWESOME! Vid 12 plockade jag upp Carro2 och Sofie och vi åkte till Chaos (ja, jag är allvarlig) för att käka brunch. Där mötte vi upp med Carro och Tove. Efter en rejäl omgång flöötiga bacon, äggröra, stekt potatis och surdegsbröd åkte vi vidare till Sun Valley mall och shoppade lite. Köpte jeansshorts och en jättesöt vit klänning.

När jag kom hem städade jag hela poolhuset (unbelievable), tvättade (!!) och gjorde 70 min Yoga (I know, det är något i det amerikanska vattnet. Jag har förändrats). Det var första gången jag gjorde Yogaprogrammet och det var helt sinnes! Jag överträffade mej själv i alla dessa konstiga, galna positioner. Och ärligt talat, sist jag försökte göra ”bryggan” var jag vadå, 10 år???!! Men, P90X gör uppenbarligen underverk, för idag gjorde jag det igen. Bryggan. 19 år gammal och jag är SÅ överraskad av mej själv. Och det medans Tony är typ 45 bast och gör allt detta och mycket mer utan att blinka.



Tony Horton, ”ledaren” för P90X. Den här svettiga kroppen spenderar jag tid tillsammans med under mina träningspass. Fast han är ju i tv:n..

Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0