Fredag 14:e Januari



Jahapp, sorry men jag har verkligen haft fullt upp i helgen så det har inte blivit så mycket bloggande.. :S I fredags hade jag en riktig toppendag! Lämnade in bilen på tvätt, under tiden gick jag och Tea till Starbucks. Solen gassade, jag njöt av min underbara flicka och en islatte. Efter ca 45 min fick jag tillbaka bilen i toppskick och med "ny bil"-doften på plats.. Vi åkte genom staden med rutorna nervevade, (som sagt solen gassade så det var nästan 20 grader!) och lyssnade på våran Californiska musik. Jag fick goose bumps av lycka och det bara rusade lyckokänslor genom kroppen! Ungarna var på toppenhumör eftersom det var fredag vilket innebär Inga Läxor! Dessa magiska ord och ungarna var små ljus hela dagen! Vi spelade fotboll i trädgården, i shorts, barfota den 14 januari. YEEES!



Vi hittade en häst på car wash-stället! Det är lycka det :)



Starbucks, briiiiiillor, islatte, underbar superdupersöt flicka.



Sen plockade vi upp pojkarna på deras skola och barnens dag slog alla rekord då vi åkte raka vägen till......



...yoghurt shack! När vi sedan åt frozen yoghurt i solskenet dök Claudia och Julia plötsligt upp :)



På kvällen busade vi...



.. och firade Jennifers födelsedag med cupcakes och prinsesstårta..



Som sagt var, en av de bästa dagarna någonsin!


Kommentarer
Postat av: Per Lundberg

Nu är jag lite nyfiken: Vad är "våran californiska musik"?

2011-01-19 @ 08:52:46
Postat av: mamsen

Just de, Per! Bra fråga. Jag blev oxå nyfiken på de...

2011-01-19 @ 13:22:23
URL: http://elinviktoriabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0