Ja, då har Jennifer gjort det igen!



Det har hon verkligen. Min värdmamma satte eld på sej själv idag. På riktigt. Okej detta är storyn. På lördag fyller Jennifer år, så ikväll hade hon ett litet party tillsammans med några av sina vänner. Andy, ungarna och jag flydde huset innan det fylldes av närmare tio kvinnor. Dinner på Chow, en restaurang i Lafayette satt fint.. Ungarna hade en "stor" kväll och pratade och klappade tre hundar medan vi väntade på bord. Andy var tacksam och sa att jag var en "asset" (vilket betyder "tillgång" och inget annat), eftersom ungarna var så lugna när jag var med! Väl hemma snikar vi oss igenom huset för att i så stor mån som möjligt undvika samlingen av alla 40-something som partar i köket. Sen gjorde jag 40 min träning i gymet innan jag bosätter mej i bion tillsammans med Andy.. Vid 11-tiden när Jennifers vänner lämnat huset kommer hon ner till oss.. och visar upp detta:



-I was just going for some cheese and crackers! var hennes förklarimng :D

Hon har alltså sträckt sej över ett brinnande ljus, försökt att få tag i lite ost och kex och sen märkt att det börjat göra ont i armen. Hennes vänner påpekade att det inte såg så bra ut, men J bara: I'm fine, I'm fine.. När hon tillslut ger upp osten på grund av smärtan i armen så slår det upp lågor från hennes tunika!!! Precis som på film.. Så Jennifer försöker blåsa ut lågorna (jag vet fortfarande inte hur hon gjorde för att släcka elden) och ja, hon har numera ett fett brännmärke på armen! Happy birthday Jennifer! Vi funderar nu på att spela in en reality show kallad JIK, Jennifer In Kitchen. Skulle helt klart kunna bli en succé! Den stora frågan är nu: Måste Jennifer helt sluta att tillbringa tid i köket för att inte vara en fara för sig själv och andra? Fortsättning följer. För fler olyckor med Jennifer i köket kommer det garanterat att ske.......

Ja jisses, här i USA händer det alltid grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0