Måndag / au pairandets baksida



Idag har jag haft på mej min nya parfym som jag fick i julklapp av några underbara människor hemma i Sverige! Tack så jättemycket familjerna Brandt!



HUGO BOSS XX, jag älskar den!

Idag gick allt på rutin igen, så skönt! Enda undantaget var att jag fick ruska liv i alla barnen i morses, i vanliga fall är det bara Cooper som behöver väckas eftersom de andra två är morgonpigga. Trots det flöt allt på bra och vi var t.o.m klara 5 min tidigt, och det kan jag tala om, att det är riktigt bra jobbat!! I vanliga fall är det på håret varje morgon ;) Hehe... Sista 2 jobbtimmarna lagade jag mat, stekte bla a svenska pannkakor i 1.5 timme! Men det var såå värt det, det blev verkligen uppskattat! Coop var så tacksam, han var så glad, han riktigt strålade! Åh vad jag älskar mina barn! Jennifer tyckte att salladen var underbar och gick på och berömde mej hur mycket som helst och jag bara: Hallå??!! Det är bara en sallad, jag har liksom skärt grönsaker i bitar!! Fast hon har ju trots allt en köks-förbannelse som gör henne helt hjälplös när det gäller matlagning så jag antar att sallad kan verka ganska avancerad då! (Jennifer om du läser detta, förlåt, men du vet att det är sant! Jag tycker väldigt bra om dej ändå och du har andra starka sidor!)

Efter jobbet åkte jag, Carro, Madde och Josse till Cheescake för att ha avskedsmiddag för Madde. I morrn åker hon hem! :( Kommer bli så tomt utan henne här.. Detta är baksidan med au pairandet.. Under hela ditt år åker dina vänner hem, en efter en.. Hemskt! Men vi ses i Sverige igen som tur är :)



Madeleine & jag



Cheesie-cheeesie-cheeeescake!!!



Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad roligt att du gillade parfymen!

2011-01-07 @ 10:01:55
Postat av: Anna C

Håller med Liselott!

2011-01-08 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0