Måndag / Martin Luther King-dagen



Ja så är det. Martin Luther King-dagen, vet inte riktigt vad det innebär mer än att barnen är hemma från skolan ;) Så jag tog ungarna i minivanen och åkte till Chuck E Cheese, ett helt galet ställe! Säkert en hundra olika spelmaskiner och Cheese pizza! Behöver jag säga att barnen var nöjda? När vi väl var hemma släppte jag av ungarna och åkte till Safeway för lite groceries.. Hör och häpna: eftersom jag hade jättelite tid på mej att handla stressade jag som en galen och det tog mej bara 35 min att göra en av veckans två storhandlingar!!! Och då räknar jag körtiden fram och tillbaka i den tiden!! Jisses, jag är bra snabb jag!









På kvällen åkte jag till Claudia för Good bye party. Så hemskt att tänka på, men hon åker påf redag :( Jag gråter. UscH! Detta var enda bilden jag lyckades snika åt mej. Dock var hon supergullig och gav mej ett par High heels i hejdå-present! I love her! <3 I'm so going to miss her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0