Rubrik



Okej jag vet. Det var ett tag sedan jag skrev här! Men det är såhär att bloggandet och dagboksskrivandet tar ca 1-2 timmar varje natt då jag egentligen borde sovit = inte bra! Det resulterar i att jag blir väldigt trött på dagarna och det är fullt upp hela tiden så jag hinner knappt vila på dagarna.. So that's why..

Iaf: Det är såååå typiskt! Ikväll skulle vi gjort lite hot tub (jacuzzi/bubbelpool) hela familjen tillsammans men SKRRRRRRÄLL att den inte funkade! Andy försökte i säkert 30 min att laga den men icke, det blir till att ringa poolgubben i morrn. Igen. Istället myste vi framför öppna spisen och grillade marshmallows och spelade några rundor av det nya dans-spelet på wii som ungarna fick av Andy i nyårspresent. Väldigt roligt! Kvällen avslutades i bion med Jennifer och Andy.. Så det var inte fy skam det heller ;)

Här kommer några bilder från Nyår!



Älskar den här bilden! ÄLSKAR DEN! Jag fluffar Maddes hår med min volymtång och hon var något otroligt håröm! Men vill man va fin får man lida pin, OH YEAH!!



Min favoritbild ligger fortfarande på J & A's systemkamera så den kommer upp på bloggen så fort jag får tid att lägga in den på min dator!

I morgon börjar ungarnas skola igen och livet går åter till det normala. Skönt på ett sätt, även om julfirandet i USA är fantastiskt! Men som sagt, mitt normala schema, skola för ungarna, homework club på biblioteket, basketträning för killarna och dansklass för Tea.. Ja, de ska bli skönt :) (Även om livet i USA, i den här speciella familjen aldrig kommer bli sådär normalt och vanligt som i Sverige.)

Det var mina tankar för den här gången! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0